Admiral Markets UK Ltd Politika zaščite negativnih bilanc računa

Velja od 17 Septembra 2019

Ta pravilnik določa okvir in okoliščine, v katerih lahko kompenziramo strankam, ki so na svojih računih povzročile negativno stanje.

Politika za maloprodajne stranke je, da uporablja veljavne regulativne zahteve, trenutno COBS 22.5.17R, in sicer da je odgovornost maloprodajne stranke za vse CFD, povezane z maloprodajnim računom strank, omejena na sredstva na tem računu.

Zaščita poklicnih strank velja, če:

  1. Če so stranke posamezniki ali subjekti, ki so uvrščeni med Profesionalne stranke Admiral Markets UK Ltd (v nadaljevanju: podjetje). Ne velja za stranko, ki je pod nadzorom regulatorja finančnih storitev ali sklada, ki ga upravlja takšno podjetje, ali za pravno osebo, ki je Profesionalna stranka zaradi velikosti podjetja. .
  2. Računi so CFD trgovalni računi, to so vse vrste računov, razen tistih, ki so posebej namenjeni izdelkom, s katerimi se trguje na borzi.

Pri trgovanju s finančnimi produkti na marži je mogoče doseči stanje primanjkljaja na računu, tj. Stanje, ko je stanje na računu negativno.

Če ima stranka negativno stanje in zahteva odškodnino, mora stranka o tem obvestiti službo za stranke družbe po elektronski pošti, najkasneje v 2 delovnih dneh po nastanku negativnega stanja. Družba bo poizvedbo ocenila in po lastni presoji lahko knjiži v dobro zadevne račune, da v celoti ali delno nadomesti negativne salde. Če ima stranka več kot en račun, se stanja pobotajo.

Znesek za dobropis se določi s pobotom vseh pozitivnih stanj z negativnimi stanji, nastalih v 2 delovnih dneh pred prejetjem poizvedbe. Po lastni presoji bo Družba knjižila dobropise strank, da bi nadomestila pobotane negativne zneske do najvišje kreditne vrednosti 50.000 funtov ali enakovredno v drugih valutah računa.

Določbe te politike se ne uporabljajo, kadar:

  1. obstajajo v pristojnosti stranke obstoječe zakonske zahteve, da družba zagotavlja stranki negativno zaščito kapitala (npr. v Zvezni republiki Nemčiji); v takih primerih dejavnosti družbe temeljijo na lokalnih predpisih in ne na tej politiki;
  2. negativno stanje je nastalo v nenormalnih tržnih pogojih ali izjemnih tržnih gibanjih / nestanovitnosti;
  3. družba po lastni presoji ugotovi, da negativno stanje ni povezano s strankino trgovinsko dejavnostjo (na primer, kadar se negativno stanje nanaša na kakršne koli provizije ali stroške družbe);
  4. stranka obravnava kreditni aranžma ali bonitetni aranžma, ki ga zagotavlja družba;
  5. negativno stanje je povezano ali posledica neposredne ali posredne kršitve naročnika katerega koli določila Pogojev poslovanja družbe ali kršitve tržnih pravil ali prakse, vključno z, vendar ne omejeno na, zakoni Državo izvora stranke, državo stranke ali katero koli državo znotraj EGP;
  6. družba meni, da je stranka zlorabila zaščito, zagotovljeno v skladu s to politiko, v škodo družbe, ki brez omejitev vključuje situacijo, ko je stranka ravnala v slabi veri s sledenjem strategiji, po kateri bi stranka imela takšno zaščito, medtem ko se drži, sam ali v sodelovanju z drugo stranko, druge položaje z nami, ki koristijo stranki v primeru, da se zaščita sproži ali bi se lahko sprožila;
  7. je podjetje naročnika predhodno obvestilo, da je izključen iz te politike;
  8. se zgodi dogodek, kot je opisano v naslednjem: dejanja, opustitve ali malomarnost katerega koli večstranskega trgovinskega sistema, organiziranega trgovalnega sistema, reguliranega trga, ponudnika likvidnosti ali posredniškega posrednika;
  9. negativno stanje je povezano z dogodkom višje sile - božjim dejanjem, vojno, terorizmom, zlonamerno škodo, civilno mešanjem, industrijskimi dejanji, kakršnimi koli izjemnimi tržnimi dogodki ali akti in predpisi vladnih ali nadnacionalnih organov ali organov, ki v družbi mnenje preprečuje urejen trg v zvezi z naročili stranke.