Pravilnik o zasebnosti

Zadnja posodobitev: februar 2023

Ta pravilnik o zasebnosti pojasnjuje, kako Admirals Group AS in vsak član Admirals Group AS (skupaj »Admirals«, »mi«) zbira in drugače obdeluje osebne podatke strank in potencialnih strank prek svojega spletnega mesta in mobilne aplikacije za zagotavljanje svoje izdelke in storitve. Pri Admirals popolnoma razumemo, kako pomembna je zaščita vaših osebnih podatkov, in smo predani ravnanju z osebnimi podatki na pregleden in celovit način. Vsi osebni podatki, ki jih zbiramo, se uporabljajo samo za namene, za katere smo jih zbrali, in kot to dovoljuje veljavna zakonodaja.

Ta pravilnik o zasebnosti se redno pregleduje in se lahko kadar koli spremeni, da se zagotovi, da ostane posodobljen z novimi obveznostmi, ki izhajajo iz veljavnih zakonov, ter spremembami našega poslovanja in praks. Vse osebne podatke, ki jih hranimo, ureja naš najnovejši pravilnik o zasebnosti. O bistvenih spremembah boste obveščeni prek spletnega mesta Admirals ali e-pošte, vendar vas spodbujamo, da občasno pregledate ta pravilnik o zasebnosti, da boste vedno obveščeni o tem, kako obdelujemo in varujemo vaše osebne podatke.

Za vprašanja, ki jih ta politika zasebnosti ne ureja, si oglejte Splošne pogoje in določila posameznega subjekta Admirals, pri katerem ste se registrirali.

1. Uporaba Politike zasebnosti

1.1 For the purposes of applicable data protection laws, the respective Admirals entity with which you have registered is the "controller" of personal information collected through our website www.admiralmarkets.com and our Admirals Mobile App. If you have questions about the use of your personal information, please refer to the "Contact Us" section at the end of this document.

1.2 Politika velja za osebne podatke v zvezi s posamezniki, ki so trenutne, nekdanje ali bodoče stranke Admirals, kot tudi osebne podatke v zvezi s posamezniki, povezanimi s sedanjimi, nekdanjimi ali bodočimi strankami Admirals, vključno z: a) direktorji, tajniki podjetja ali drugimi enakovrednimi posamezni nosilci funkcij naših korporativnih strank, b) imenovani, vmesni in končni dejanski lastniki naših korporativnih strank, c) zaposleni, zastopniki, uradniki ali zastopniki naših korporativnih strank in d) pravni zastopniki in drugi posamezniki, pooblaščeni za delovanje v imenu naše stranke.

2. Opredelitve

2.1 Stranka - pomeni vsako fizično ali pravno osebo, ki je sklenila odnos s stranko z Admirals in aktivno uporablja ali je uporabljala storitve Admirals do prenehanja razmerja s stranko. Potencialna stranka je fizična ali pravna oseba, ki namerava uporabljati storitve Admirals in je opravila prvo registracijo za takšno uporabo storitev prek Trgovske sobe (brez sklenitve razmerja s stranko). Bivša stranka je fizična ali pravna oseba, ki je v preteklosti že uporabljala storitve Admirals in katere poslovno razmerje z Admirals je bilo iz kakršnega koli razloga prekinjeno.

2.2.Strankini podatki - pomenijo informacije, ki so Admiralsu znane o stranki in jih obdelujejo Admirals. Kadar se ta dokument nanaša na "osebne podatke", to pomeni podatke, iz katerih je razvidna identiteta stranke. Različne kategorije podatkov o strankah so določene v točki 5 tega dokumenta.

2.3. Proces strankinih podatkov - pomeni vsako dejanje, ki se izvaja s podatki o strankah, vključno z zbiranjem, snemanjem, strukturiranjem, varnim shranjevanjem, spreminjanjem, posredovanjem, brisanjem, arhiviranjem itd.

2.4. Procesi podatkov - Pravne osebe v skupini Admirals Group AS. Admirals ponuja investicijske storitve in je obdelovalec osebnih podatkov stranke v zvezi s temi storitvami. V primeru, da stranka vodi trgovalne račune v več investicijskih podjetjih Admirals, bo v skupini več kot en podatkovni procesor.

2.5 Pooblaščeni obdelovalec - Admirals lahko za obdelavo podatkov strank uporablja tudi pooblaščene zunanje obdelovalce na podlagi sklenjenih pogodb o storitvah, ki jih urejajo navodila Admirals za zaščito podatkov, povezanih s strankami.

3. Naročanje na e-pošto, povezano s trženjem

Med prvo registracijo v Trgovalno sobo ima oseba pravico izbrati, ali bo prejela e-poštna sporočila, ki se nanašajo na trženje (kot so novice podjetja, informacije o oglaševalskih akcijah in druge podobne posodobitve za izboljšanje znanja strank v zvezi s finančnimi trgi itd.), na njihov predloženi e-poštni naslov. Takšno nastavitev je mogoče kadarkoli spremeniti tudi prek Trgovinske sobe pod okriljem "Naročnine". Od teh tržnih e-poštnih sporočil se lahko tudi odjavite tako, da kliknete povezavo v že prejetih e-poštnih sporočilih.

4. Namen zbirke podatkov o strankah

4.1 Vaši osebni podatki se obdelujejo zakonito, pošteno in pregledno na naslednjih osnovah:

4.1.1 Sklenitev in izvajanje pogodbe z vami: Če imate račun Admirals ali ste se registrirali v Trgovski sobi, je naša pravna podlaga za obdelavo vaših osebnih podatkov ta, da so potrebni za izvajanje Splošni pogoji in določila Admirals ter da vam zagotovimo zahtevano storitev. To vključuje lažji dostop do naše platforme, obdelavo plačil in izvajanje poslov.

4.1.2 Pravne obveznosti in zakoniti interesi: Vaše osebne podatke obdelujemo, kadar je to potrebno, da družba Admirals izpolni zakonske in regulativne obveznosti, ki jih imamo, in tudi, kadar je to potrebno za zakonite interese, ki jih imamo pri vodenju naše poslovanje, kjer ti interesi ne posegajo v vaše interese, temeljne pravice in svoboščine.

4.2 Vaši osebni podatki se zbirajo iz naslednjih razlogov:

4.2.1 Preverjanje identitete. Admirals je dolžan preveriti identiteto osebe, preden vstopi v odnos s stranko in ustvari trgovalni račun za to osebo. Za to lahko Admirals uporabi tretje osebe, ki v njegovem imenu izvajajo preverjanje identitete.

4.2.2 Za oblikovanje profila. Zaradi izpolnjevanja zakonskih obveznosti Admirals ustvari profil o stranki, potem ko Admirals pregleda in odobri celotno vlogo za trgovalni račun v živo. Admirals mora pred sklenitvijo odnosa s stranko uporabiti načela KYC (Know-Your-Client), da prepreči zlonamerna dejanja, kot je pranje denarja ali financiranje terorizma, in tudi za opravljanje drugih dolžnosti, ki jih določa zakon.

4.2.3 Za oceno ravni strankinega naložbenega znanja. Admirals mora oceniti strankino naložbeno znanje, izkušnje in strokovnost, da ocenijo primernost in relevantnost ponujene storitve za stranko.

4.2.4 Obiskovanje tečajev in sodelovanje v kampanjah - Podatki stranke bodo obdelani ob registraciji za ponujene spletne seminarje ali seminarje ali ko pristanejo na kateri koli strani oglaševalske akcije Admirals, ki zahteva registracijo - kot jo potrebujejo Admirali za uporabo strankinih osebnih podatkov za izvajanje svojih storitev in izpolnjevanje svojih obveznosti. V vseh takšnih primerih bo soglasje stranke za obdelavo podatkov zbrano prek obrazca za registracijo, ki ga uporabi za prijavo, ki nato ustvari poverilnice za prijavo za dostop do Namizja.

4.2.4 Obiskovanje tečajev in sodelovanje v kampanjah - Podatki stranke bodo obdelani ob registraciji za ponujene spletne seminarje ali seminarje ali ko pristanejo na kateri koli strani oglaševalske akcije Admirals, ki zahteva registracijo - kot jo potrebujejo Admirali za uporabo strankinih osebnih podatkov za izvajanje svojih storitev in izpolnjevanje svojih obveznosti. V vseh takšnih primerih bo soglasje stranke za obdelavo podatkov zbrano prek obrazca za registracijo, ki ga uporabi za prijavo, ki nato ustvari poverilnice za prijavo za dostop do Namizja.

4.2.6 Poročanje o transakcijah. Admirals je dolžan pristojnim organom redno poročati o produktih tržnega deleža in storitvah, ki jih imajo skupine strank, ter o drugih finančnih podatkih.

4.2.7 Trženje. Admirals lahko uporabi podatke o strankah, kot je lokacija ali zgodovina trgovanja, za zagotavljanje prilagojene vsebine, kot so novice, analize, raziskave, poročila, kampanje in priložnosti za usposabljanje, ki bi lahko zanimale stranko. njihov registriran e-poštni naslov. Stranka si vedno pridržuje možnost, da spremeni svoje nastavitve, če želi ali ne želi več prejemati takih sporočil.

4.2.8 Izboljšanje izdelkov in storitev Admirals. Admirals lahko od časa do časa uporablja podatke o strankah, s pomočjo katerih lahko analizira in izboljša svoje izdelke in storitve.

4.2.9 Preiskovanje ali reševanje poizvedb ali sporov. Admirals bo morda moral uporabljati zbrane podatke o strankah, da bi upošteval veljavne zakone, sodne odredbe ali drug pravni postopek ali zahteve katerega koli ustreznega regulativnega organa. Osebne podatke je mogoče obdelati tudi za reševanje sporov s stranko.

4.2.10 Pošiljanje anket strankam. Admirals lahko strankam pošlje ankete v okviru svojega postopka povratnih informacij strank, saj je v njegovem zakonitem interesu, da zahteva povratne informacije, da bi zagotovil najboljše storitve svojim strankam.

4.2.11 Analiza podatkov o spletnih straneh. Podrobnejši pregled o analizi podatkov spletnih strani iz Admirals Cookie Disclosure.

4.2.12 Varnost. Če stranka vstopi v katere koli prostore družbe Admirals, lahko Admirals iz varnostnih razlogov posname sliko stranke na svoje kamere. Admirals lahko podatke o stranki uporabi tudi za vodenje evidence o tem, kdo je kateri koli dan vstopil v prostore Admirals. V zakonitem interesu Admiralov je, da to storijo, da ohranijo varno delovno okolje.

5. Kategorije podatkov o strankah

Podatke o strankah se lahko zbirajo od stranke, od uporabe storitve odjemalca in od zunanjih virov, kot so javni in zasebni registri. Admirals ima pravico in dolžnost na podlagi svojega področja dejavnosti preveriti točnost podatkov o strankah, vsebovanih v bazah podatkov, tako da občasno prosi stranko, da pregleda in / ali popravi ali potrdi točnost podatkov o strankah, ki se nanašajo na odjemalca. Admirals ne zbira občutljivih podatkov o naročniku. Kategorije podatkov o strankah, ki jih Admirals zbirajo in obdelujejo predvsem:

5.1 Identifikacijski podatki – kot so ime, datum rojstva, osebna identifikacijska koda in podatki v zvezi z identifikacijskim dokumentom (kot je kopija potnega lista ali osebne izkaznice).

5.2 Podatki za stik - na primer fizični naslov, e-poštni naslov, telefonska številka in jezik komunikacije.

5.3 Podatki o družini - na primer informacije o družini stranke, dedičih in drugih sorodnih osebah (le, če je stranka povezana s politično izpostavljeno osebo ali stranko je umrla).

5.4 Strokovni podatki - kot so izobraževalni in zaposlitveni podatki.

5.5 Finančni podatki - kot so prihodki, sredstva in obveznosti, zbrane za razumevanje virov stranke in trgovanja (za preprečevanje kakršne koli nezakonite dejavnosti).

5.6 Podatki o izvoru premoženja ali viru premoženja - kot so podatki o transakcijskih partnerjih stranke in poslovnih dejavnostih (za preprečevanje pranja denarja ali financiranja terorizma).

5.7 Podatki, ki Admiralsu omogočajo, da izvajajo svoje nujno potrebne skrbne ukrepe v zvezi s preprečevanjem pranja denarja in financiranja terorizma ter zagotovijo skladnost z mednarodnimi sankcijami, vključno z namenom poslovnega odnosa, resničnimi upravičenci in ali je stranka politično izpostavljena oseba.

5.8 Podatki o davčnem rezidentstvu stranke - kot so država prebivališča, davčna številka in državljanstvo.

5.9 Podatki o komunikaciji in dejavnosti - kot so vizualni in / ali avdio komunikacijski zapisi, zbrani, ko stranka obišče podružnice Admirals, vključno s podatki o obisku stranke na spletnih straneh Admirals in Namizju.

5.10 Podatki v zvezi s storitvami Admirals – kot so podatki o uspešnosti v zvezi s storitvami sporazumov ali njihovim neuspehom, izvedene transakcije, predložene vloge, zahtevki, pritožbe in zaračunani stroški storitev.

5.11 Podatki o navadah, preferencah in zadovoljstvu - na primer podatki o preferencah, zadovoljstvu in aktivni uporabi storitev, uporabljenih storitvah, osebnih nastavitvah, odzivih anket itd.

5.12 Podatki o udeležbi v oglaševalskih akcijah - kot so pridobljene točke in nagrade, pridobljene v igrah ali oglaševalskih akcijah.

5.13 Podatki o kategoriji klasifikacije stranke, raven strokovnega znanja in predhodne izpostavljenosti finančnemu trgu - vključno z investicijskim znanjem in izkušnjami vlagateljev, naložbenimi cilji itd.

6. Kontaktiranje Admirals-a preko e-pošte ali preko klepeta v živo

Ko pošljete e-pošto Admiralom (prek strani »Stik z nami«) ali uporabite funkcijo klepeta v živo, se lahko od osebe zahteva, da posreduje nekatere dodatne osebne podatke, kot je ime ali e-poštni naslov. Ti podatki bodo uporabljeni za odgovor na njihovo poizvedbo in preverjanje njihove identitete. E-poštna sporočila so shranjena v Admiralsovih standardnih internih kontaktnih sistemih, ki so varni in do njih ne morejo dostopati nepooblaščene zunanje osebe.

7. Prejemniki podatkov o strankah

Po potrebi se podatki o strankah delijo z drugimi prejemniki, kot so:

7.1 Organi, kot so organi pregona, sodni izvršitelji, notarski uradi, davčni organi, nadzorni organi in enote za finančni nadzor.

7.2 Pravne osebe znotraj Admirals Group AS. Poslovanje Admirals podpirajo različne ekipe in funkcije Admirals Group. Admirals jim lahko po potrebi da na voljo osebne podatke za zagotavljanje storitev, administracijo platforme za trgovanje, prodajo in trženje, stranko in tehnično podporo. Vsi zaposleni v podjetju Admirals morajo pri ravnanju z osebnimi podatki upoštevati politike zasebnosti in varnosti podatkov. Admirals lahko obdeluje osebne podatke v zvezi s spletno stranjo in trgovsko sobo na naslednjih lokacijah: Estonija, Združeno kraljestvo, Ciper in Avstralija.

7.3 Institucije, ki zagotavljajo finančne storitve, na primer banke, plačilni sistemi, institucije, ki sodelujejo v izvedbi trgovine, poravnave in poročanje cikel (na primer regulirane trge kot mestih izvedbe, večstranskega trgovanja objektov, organizirano trgovanje objektov, repozitorijih, domačih in tujih posrednikov).

7.4 Revizorji, pravni in finančni svetovalci ali drugi procesorji, ki jih odobri Admirals.

7.5 Tretje osebe, ki vodijo evidence (kot so registri kreditov, registra prebivalstva, trgovinski registri, register vrednostnih papirjev ali drugi registri, ki imajo ali posredujejo podatke o strankah).

7.6 Zbiralci dolgov po razporeditvi terjatev, sodišč in stečajnih ali stečajnih upravitelje.

7.7 Druge osebe, povezane z opravljanjem storitev Admirals, kot so ponudniki storitev arhiviranja in poštnih storitev.

7.8 Admirals lahko za obdelavo podatkov o strankah uporablja druge zunanje pooblaščene procesorje. V teh primerih Admirals naredi potrebne korake, da zagotovi, da taki obdelovalci podatkov obdelujejo podatke o strankah po navodilih Admirals z ustreznimi varnostnimi ukrepi.

7.9 Admirals lahko deli podatke o strankah v primeru združitve, prodaje, prestrukturiranja, pridobivanja, skupnega vlaganja, dodelitve, prenosa ali drugega razpolaganja s celotnim ali katerim koli delom, sredstvi ali delnicami Admirals (vključno z morebitnimi stečajnimi ali podobni postopki).

8. Vaše pravice

Morda imate določene pravice in zaščito v zvezi z vašimi osebnimi podatki, ki jih zbiramo in obdelujemo, v skladu z veljavno zakonodajo. Obstajajo omejitve teh pravic, kjer veljajo, in v določenih okoliščinah morda ne bomo morali ali ne bomo mogli izpolniti vaše zahteve ali pa bomo vaši zahtevi izpolnili le delno. Admirals si bo po najboljših močeh prizadeval odgovoriti na zahteve v zvezi z obdelavo osebnih podatkov in vam, kadar je primerno, omogočiti uveljavljanje vaših pravic v skladu z veljavno zakonodajo.

8.1 Imate pravico zahtevati dostop do svojih osebnih podatkov ali kopije teh podatkov v strojno berljivi obliki. Prav tako imate pravico zahtevati informacije v zvezi z obdelavo teh osebnih podatkov. Pred posredovanjem takšnih informacij lahko Admirals od posameznika zahteva, da dokaže svojo identiteto, da zmanjša tveganje goljufije z identiteto.

8.2 Če so osebni podatki, ki jih ima Admirals o vas, netočni ali nepopolni, imate pravico, da jih Admirals posodobi ali popravi. Admirali lahko zahtevajo dodatne informacije in dokumentacijo, potrebno za potrditev potrebe po zahtevani spremembi podatkov.

8.3 Imate pravico nasprotovati ali zahtevati, da omejimo določeno obdelavo, na primer za namene trženja. Svoje nastavitve za prejemanje takšnega sporočila lahko spremenite v trgovalni sobi, ko izberete »Naročnine«.

8.4 Morda imate pravico zahtevati iz zakonitih razlogov izbris vaših osebnih podatkov. Zahteva za izbris strankinih osebnih podatkov bo povzročila zaprtje njenega(-ih) računa(-ov), odstranitev njenih podatkov iz aktivne obdelave in prekinitev odnosa s stranko. Vendar mora Admirals vzdrževati strankine osebne podatke, da je v skladu s svojimi zakonskimi in regulativnimi zahtevami, pa tudi v skladu z internimi zahtevami glede skladnosti v zvezi z vzdrževanjem evidenc. Admirals bo podatke hranil najmanj pet let po prenehanju razmerja s stranko, razen če zakon ne predpisuje drugačnih pogojev hrambe podatkov ali dokumentov. Nepotrebni podatki strank se izbrišejo ali uničijo.

8.5 Pravico imate pridobiti osebne podatke, ki jih hrani Admirals, pod pogojem, da jih ima Admirals v strukturirani, pogosto uporabljeni in strojno berljivi obliki, in jih ponovno uporabiti drugje ali prositi Admirals, da jih prenese tretji osebi po strankini izbiri. V primeru posredovanja podatkov tretji osebi je potrebno pridobiti jasno pisno soglasje naročnika.

8.6 Imate pravico do vložitve pritožbe glede obdelave vaših osebnih podatkov s strani Admirals. Pritožbo lahko vložite po e-pošti na: dpo@admiralmarkets.com. Opozoriti je treba, da v določenih okoliščinah morda ne bomo morali ali ne bomo mogli izpolniti vaših zahtev ali pa bomo vaše zahteve izpolnili delno. Če menite, da vaših pomislekov nismo ustrezno obravnavali, imate morda pravico vložiti pritožbo pri ustreznem nadzornem organu za varstvo podatkov v kraju vašega stalnega prebivališča.

9. Avtomatizirano odločanje

Če je družba Admirals sprejela odločitev o stranki izključno na podlagi avtomatiziranega postopka (npr. s samodejnim profiliranjem), ki vpliva na strankino zmožnost uporabe ponujenih storitev ali ima drug pomemben učinek na stranko, lahko stranka zahteva, da ne bo podvržena take odločitve, razen če lahko Admirals stranki dokaže, da je taka odločitev potrebna za sklenitev ali izvajanje pogodbe med njim in stranko. Tudi kadar je odločitev potrebna za sklenitev ali izpolnitev kakršnih koli obveznosti, ki izhajajo iz razmerja s stranko, lahko stranka izpodbija odločitev in zahteva človeško posredovanje. Samodejne odločitve sistema za obdelavo podatkov, brez sodelovanja stranke, so dovoljene le pod pogoji in po postopkih, ki jih določa zakon.

10. Organizacijski, fizični in IT varnostni ukrepi

Admirals v okviru veljavne zakonodaje zagotavlja, da so podatki strank zaščiteni z ustreznimi tehničnimi in organizacijskimi ukrepi za preprečevanje nepooblaščenega dostopa, nezakonite obdelave ali razkritja, nenamerne izgube, spreminjanja ali uničenja. Admirals bo izvajal organizacijske, fizične, IT in druge potrebne varnostne ukrepe za zagotovitev zaščite podatkov o strankah in spremljanje obdelave podatkov o strankah. Ti varnostni ukrepi med drugim vključujejo naslednje dejavnosti:

10.1 Admirals prek svojih internih pravil izvaja zahteve za obdelavo, registracijo in beleženje podatkov strank ter postopke za preverjanje skladnosti s temi zahtevami.

10.2 pooblastilo Admiralsovim zaposlenim za dostop le do potrebnih podatkov strank v bazi strank, kar je strogo v skladu z opravljanimi delovnimi nalogami.

10.3 nalaganje obveznosti glede zaupnosti zaposlenim v podjetju Admirals, odgovornim za obdelavo podatkov strank.

10.4 Nepooblaščena obdelava podatkov (vključno s snemanjem, spreminjanjem, brisanjem, branjem, kopiranjem, (posredovanjem), nepooblaščenim prenašanjem zapisov in kakršna koli druga nepooblaščena uporaba podatkov (ki ni predpisana s službenimi dolžnostmi) je prepovedana.

10.5 Ustrezni varnostni ukrepi, vključno s šifriranjem podatkov, kjer je to potrebno, se izvajajo ob prenosu podatkov s pomočjo opreme za podatkovno komunikacijo ali pri prevozu zapisov.

10.6 Vsakemu uporabniku baze podatkov odjemalca se izda osebno sredstvo za preverjanje pristnosti, ki jim omogoča uporabo baze podatkov.

10.7 Admiral izvaja ustrezne in zadostne ukrepe za zagotovitev, da vsaka operacija obdelave podatkov pusti sled, ki bi kasneje omogočila identifikacijo osebe, ki je operacijo izvedla, vrsto in čas operacije ter vsa druga pomembna dejstva, vključno s tem, kdaj, kdo in kateri podatki so bili zabeleženi, spremenjeni ali izbrisani oziroma kdaj, kdo in do katerih podatkov v sistemu obdelave podatkov je dostopal ter informacije o morebitnem posredovanju podatkov. Možnost obnovitve vsebine podatkov pred spremembami mora biti na voljo ob morebitnih spremembah podatkov ali dokumentov.

10.8 Osebni podatki, ki jih stranka posreduje v zvezi z registracijo kot uporabnik v sobi trgovca, so razvrščeni kot registrirani podatki. Registrirani podatki so zaščiteni na več načinov. Stranke lahko do trgovalne sobe dostopajo s svojim uporabniškim imenom (e-pošta stranke) in geslom, ki ju izbere stranka. Stranke so odgovorne za to, da sta prijava in geslo znana le stranki sami.

10.9 Prenos informacij prek običajne izmenjave e-pošte ni vedno popolnoma varen. Admirals si sicer prizadeva za zaščito osebnih podatkov strank, vendar ne more zagotoviti varnosti podatkov strank, ki se prenašajo po e-pošti; vsak prenos je na lastno odgovornost strank. Ko Admirals prejme podatke o stranki, bo uporabil postopke in varnostne funkcije, da bi preprečil nepooblaščen dostop.

11. Minors

Naše storitve niso na voljo uporabnikom, mlajšim od 18 let ali starosti za zakonsko privolitev v jurisdikciji, kjer uporabnik prebiva (»mladoletniki«). Zavestno ne zbiramo ali kako drugače obdelujemo osebnih podatkov mladoletnikov ali o njih. Če ste mladoletna oseba, ne smete uporabljati nobene od naših storitev niti nam posredovati osebnih podatkov. Če izvemo, da je mladoletna oseba z nami delila kakršne koli podatke, jih bomo takoj izbrisali.

12. Geografsko območje obdelave

12.1 Pri uporabi naših storitev se vaši osebni podatki obdelujejo in hranijo v EU/EGP in drugih državah, vključno z Združenim kraljestvom. Podatke strank, ki jih hrani Admirals AU Pty Ltd, obdeluje pooblaščeni obdelovalec drugega subjekta v skupini Admirals Group, in sicer Admirals AS v Estoniji.

12.2 Mi in naši ponudniki storitev lahko prenesemo vaše podatke ali jih shranimo ali omogočimo dostop do njih iz jurisdikcij, ki morda ne zagotavljajo ravni varstva podatkov, enakovredne vaši domači jurisdikciji. Kadar prenesemo osebne podatke iz EU/EGP ali Združenega kraljestva v države zunaj EU/EGP ali Združenega kraljestva, za katere ni priznano, da zagotavljajo ustrezno varstvo podatkov, zagotovimo ustrezne zaščitne ukrepe, na primer medpodjetniške pogodbe, ki temeljijo na izdanih standardnih pogodbenih klavzulah. Evropska komisija v skladu z zakonodajo EU.

12.3 Na zahtevo lahko stranka prejme dodatne podatke o prenosu podatkov o strankah v države izven EU/EEA.

13. Pomembno obvestilo za prebivalce Južne Afrike

Admirals zbira in obdeluje osebne podatke za namene, navedene v tej Politiki, kot je določeno v Zakonu o varstvu osebnih podatkov (POPIA), Zakonu o spodbujanju dostopa do informacij (PAIA) in Zakonu o centru za finančno obveščanje (FICA).

14. Kontaktirajte nas

14.1 Če imate kakršna koli vprašanja ali pomisleke v zvezi z obdelavo osebnih podatkov s strani Admirals ali če želite uveljavljati katere koli pravice v skladu z razdelkom 8 tega pravilnika o zasebnosti, se obrnite na uradno osebo za varstvo podatkov, ki jo imenuje Admirals, po e-pošti: dpo@ admiralmarkets.com ali na objavo: Dramas 2, 1st floor, 1077 Nicosia, Ciper, z jasno oznako "FAO: Pooblaščenec za varstvo podatkov". Upoštevajte, da vas lahko prosimo za dodatne informacije, da preverimo vašo identiteto, preden vam omogočimo uveljavljanje določenih pravic.

14.2 Splošni kontaktni podatki investicijskih podjetij Admirals so na voljo na spletni strani Admirals: www.admiralmarkets.com/si na strani »Stik z nami«.